Geri Visscher-Ahlers

Ik collecteer voor:

De hersenstichting en de hypofysestichting. Ik ben zelf al jaren bekend met hypogonadotroop, een hypofyse aandoening die zorgt dat niet alle hormoontakken werken. Naarmate ik ouder word begin ik hier meer ongemakken van te krijgen, zoals vermoeidheid, prikkelverwerking, osteopenie. In 2022 werd mijn moeder gediagnosticeerd met frototemporale dementie, waar dus de nodige zorg voor geboden moet worden. In 2024 werd mijn man getroffen door een herseninfarct nadat er een meningeoom (zo groot als een tennisbal)was verwijderd. Hij heeft hierdoor linkszijdige uitval en ook hersenschade opgelopen. Dus om maar te laten zien dat binnen 1 gezin verschillende hersenaandoeningen kunnen ontstaan, waar echt nog veel onderzoek naar gedaan moet worden, is het heeeeeel belangrijk dat we met ons allen blijven doneren. Het kan echt iedereen overkomen.

Tikkie

Donaties