Jamy -

Ik collecteer voor:

Mijn lieve vader John. Hij heeft vanaf 2007 gestreden tegen een hersentumor. Mijn vader is op 16 januari 2020 overleden aan de gevolgen van een hersentumor.

Mijn vader zette zich in voor de Hersenstichting, ik heb hem beloofd dat ik voor hem verder zal gaan. Niet alleen voor hem, maar ook omdat ik weet wat het voor ons al gezin heeft betekend en wat dit voor anderen kan betekenen.
Mijn vader was door alle onderzoeken en mogelijkheden veel langer in ons midden, veel langer dan gedacht. In die periode is mijn vader getrouwd met mijn moeder, heeft hij bijzondere reizen gemaakt en heeft hij mij en mijn broer zien opgroeien tot twee volwassen personen. Iets wat wij nooit hadden durven dromen.

Ik vraag je om te doneren. Niet alleen voor een ander, maar ook voor jezelf. Iets waar veel mensen niet bij stilstaan op het moment van doneren, maar wel van belang is om dat te doen. Denk aan de toekomst van jezelf, maar ook van een ander. Ook al is het iets kleins, alles is welkom.

Papa I love you, to the moon and back.